Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

EVENT

Discussion on “Current Situation and Challenges of e-Commerce”

2022.06.15

The Ministry of Digital Development and Communications, the Ministry of Foreign Affairs, the Communications Regulatory Commission, and the Asian Development Bank’s regional projects jointly held a discussion on “CURRENT SITUATION AND CHALLENGES OF e-COMMERCE IN MONGOLIA”. Around 100 representatives from governmental and non-governmental organizations active in trade-related activities, as well as 65 private companies working in the sphere of e-commerce and delivery, joined the discussion.

Z.Gantogoo, Head of the Ministry’s Policy and Planning Department, opened the discussion with a presentation on “Legal Environment and Current Situation of e-Commerce.” Participants in the discussion from the private sector recognized difficulties affecting the industry and expressed their opinions on the necessary measures.

In 2021, the Ministry of Digital Development and Communications and the Asian Development Bank signed a memorandum of understanding. The two parties agreed to collaborate on strengthening the legal environment for e-commerce as part of the MoU. Mongolia currently has the following legal framework in place for e-commerce. Namely,

  • The Vienna Convention on International Agreements on the Sale and Purchase of Goods Венийн конвенц
  • The Brussels Convention on the Recognition of Judgments in Civil and Commercial Matters Брюселлийн конвенц
  • The Convention on the Use of Digital Communications in International Agreements
  • The General Agreement on Facilitation of Paperless Cross-Border Trade in Asia and the Pacific (April 28, 2022).

According to the Household and Personal Information, Communication, Technology Use and Accessibility Survey, 29.9 percent of Mongolians over the age of 15 use e-commerce.

  • 55.7 percent for footwear, clothing and sports goods;
  • 46.2 percent are household goods and furniture;
  • 7.2 percent for books and stationery;
  • 28.2 percent are cosmetics;
  • 13.9 percent for food and food orders;
  • 10.9 percent of respondents stated they purchase technical and technological goods and services online.

According to the survey, 49 percent of people buy goods online using social media, 35 percent through websites (amazon, Taobao), and 16 percent through a combination of e-commerce channels. People are increasingly choosing healthier and safer ways of shopping as a result of the pandemic, and the introduction of online ordering services has hastened the growth of e-digital commerce and postal delivery services

However, the majority of individuals do not engage in online shopping due to their preference for in-person shopping, a lack of understanding and abilities in electronic technology, and concerns about trust, security, privacy, and technology. As a result, the Ministry of Digital Development and Communications intends to launch a nationwide campaign to improve residents’ digital skills, knowledge, and comprehension.

In the future, it will be necessary to improve the digital commerce policy and regulatory environment, address infrastructure issues like freight, logistics, and payment, improve regulations to protect consumers and organizations’ interests, create a unified database with digital commerce data and detailed statistics, and highlight addressing and delivery. The Asian Development Bank will conduct a digital commerce research and make policy suggestions based on the outcomes of the discussion.

Other news

Шилэн индекс /05.01/

5-р сарын 1-ний байдлаар Сангийн яам 100%, УУХҮЯ 98,83%, БОАЖЯ 98,59%-иар мэдээллийн ил тод байдлын үнэлгээгээр тэргүүллээ. Төрийн захиргааны байгууллагуудаас Татварын ерөнхий газар 100% авсан бол Шүүх шинжилгээний ерөнхий газар 85.18%, Архивын ерөнхий газар 84.72% -ийн үнэлгээ авч, төрийн захиргааны байгууллагуудаа хошуучилсан байна. Нутгийн захиргааны байгууллагуудаас Орхон аймгийн ЗДТГ 94.38%, Булганы ЗДТГ 73.01%, Хэнтийн ЗДТГ 69.89% -ийн үнэлгээ авсан нь бусдаас өндөр үзүүлэлт болжээ. Харин Архангай аймгийн ЗДТГ цахим хуудас нь огт ажиллахгүй, хууль зөрчсөөр байна. Дүүргүүдийн ил тод байдал яам, агентлагтай харьцуулахад доогуур байгаа бөгөөд Багануур 76.05%, Баянгол дүүрэг 74.64%, Хан-Уул дүүрэг 67.60% -иар тэргүүлсэн байна. Багахангай 43.66%, Сүхбаатар 43.05% дүүрэг хамгийн бага үнэлгээгээр сүүл мушгилаа. ЦХХХЯ-аас төрийн байгууллагуудын хуулиар ил тод байлгах үүрэгтэй 68 төрлийн мэдээллийг 98 шалгуур үзүүлэлтээр үнэлж, 7 хоног тутамд Шилэн индекс зарлаж байна. Төрийн байгууллагууд мэдээллээ ил тод болгох хурд өсч, яамдын дундаж үнэлгээ өнгөрсөн 7 хоногт 88% байсан бол 5-р сарын 1-ний байдлаар 90% болсон байна. Агентлагуудынх 56.05%-иас 60.43%, аймгийн ЗДТГ-уудын дундаж нь 48.87%-иас 52.53% болж тус тус өсчээ. “Таны төр-Та хяна!” уриатай “Шил” ажиллагаа эхэлсэн 2023.03.27-ноос хойших хугацаанд shilen.gov.mn-д 32 мянга 417 мөр өгөгдөл байршаад байгаа юм. Ил тод мэдээллийн багтаамж нэмэгдэхийн хэрээр иргэд мэдэх эрхээ эдэлж, Авлигын эсрэг 5Ш ажиллагаанд жинтэй нөлөөлнө.

Урилга хүргүүлэх тухай

Цахим хөгжил, харилцаа холбооны сайдын эрхлэх асуудлын хүрээнд хамаарах зарим харилцааг Харилцаа холбооны тухай хуулиар зохицуулж ирсэн.Тус хуулийн хэрэгжилтийн үр дагаварт Хууль тогтоомжийн тухай хуульд заасны дагуу Засгийн газрын 2016 оны 59 дүгээр тогтоолын 6 дугаар хавсралтаар баталсан “Хууль тогтоомжийн хэрэгжилтийн үр дагаварт үнэлгээ хийх аргачлал”-ын дагуу үнэлгээ хийх замаар бодлого боловсруулах, хэрэгжүүлэх эрх бүхий байгууллагуудад чиглэсэн санал, зөвлөмж боловсруулах ажлыг нээлттэй сонгон шалгаруулалтаар гүйцэтгүүлэхээр мэргэшсэн хуулийн этгээдийг мэдүүлгээ ирүүлэхийг урьж байна.Тус ажлыг гүйцэтгэхээр сонирхож байгаа хуулийн этгээд ижил төстэй ажлыг гүйцэтгэсэн туршлага, ажиллах багийн талаарх мэдээлэл, ажлыг гүйцэтгэх үнийн саналын хамт мэдүүлгээ solongo@mddc.gov.mn цахим шуудангийн хаягаар ирүүлнэ үү.

Эрүүл мэндийн даатгалын шимтгэлээ цахимаар төлөх, цахимаар мэдээллээ харах боломжтой боллоо

ҮЙЛ ЯВДАЛ Эрүүл мэндийн даатгалын шимтгэлээ цахимаар төлөх, цахимаар мэдээллээ харах боломжтой боллоо 2022.01.13 Цахим хөгжил, харилцаа холбооны сайд Н.Учрал өнөөдөр Эрүүл мэндийн даатгалын ерөнхий газрын “Хэрэглэгчтэй харилцах төв”-ийн үйл ажиллагаатай танилцлаа. Тус төв нь иргэдэд даатгалтай холбоотой бүх төрлийн мэдээ, мэдээлэл, зөвлөгөөг 1800-1363 лавлах утсаар өгч байна. Мөн 20 гаруй ЭМД-ын төрийн үйлчилгээг цахимаар болон биечлэн ирсэн иргэдэд үзүүлж байна. Төрийн үйлчилгээг цахимжуулах бодлогын хүрээнд өнгөрсөн онд даатгуулагч-иргэдийн хамгийн их авдаг эрэлттэй үйлчилгээнүүдийг бүрэн цахимжуулсан. Тухайлбал иргэд Эрүүл мэндийн даатгалын шимтгэлийн мэдээллээ www.emd.gov.mn сайтаас харах боломжтой болсон. Үүний үр дүнд 2022 онд нийтдээ давхардсан тоогоор 450 мянган даатгуулагч цахимаар шимтгэлийн мэдээллээ авсан байна. Мөн ЭМД-ын шимтгэлээ и.баримт аппликэйшнээр дамжуулан төлдөг болсон.Ингэснээр 2022 онд и-баримтаар 237 мянга гаруй иргэн ЭМД-ын шимтгэлээ төлж, Эрүүл мэндийн даатгалын санд 11.1 тэрбум төгрөгийн орлогыг бүрдүүллээ. Он гарсаар 13 хоногт 19 мянган иргэн цахимаар ЭМД-ын шимтгэлээ төлж, 1 тэрбум гаруй төгрөгийг ЭМД-ын санд төвлөрүүллээ. Share on facebook Share on twitter Бусад мэдээ